ما هیچ...ما نگاه...

از وقتی اینترنت محدود شده احساس می کنم دارم تو کره ی شمالی زندگی میکنم.
۱۵:۳۹
ghazaleh ...
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۰:۰۶

منم همین حسو دارم کره شمالی طور 

پاسخ :

😊
باستان شناس اینده
۰۲ آذر ۹۸ , ۰۱:۲۳

بجز ایمیل شماره مبایلم میخواست از ظهره پیامش نمیاد ثبت نام کنم!!!! عجب داستانیه دقیقا 14 ساعته

پاسخ :

حتما تازه شماره موبایل رو اضافه کردن واسه ثبت نام من یادمه قبلا نبود
علی
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۳:۲۵

کاش نظرم تایید شه ....

علی
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۳:۲۳

باز خوبه اینجا میشه نظر گذاشت

ایمیل نداریم نمیشه جای ثبت نام کنیم! :|

 

این چند روز

دونه دونه خاظرات گذشته داره از جلو چشمم رد میشه

زمانی که اورکات فی.تر شد ...

مای اسپیس

 

وردپرس

 

تامبلر

فلیکر

فیس بوک

یوتیوب

و....

حالام که کل اینترنت....

 

یادمه خیلی سال پیشا آقای دکتر الهی قمشه ای تو یکی از سخنرانیاش میگفت:

الان دنیا جوری شده که همه علوم و کتابخونه های سراسر دنیا با اینترنت اومده تو خونه هامون و همه مون به راحتی بهشون دسترسی داریدم.

یا خیلیا میگفتن اینترنت و ارتباطات دنیارو تبدیل کرده به دهکده جهانی...

یا میگفتن یوتیوب خودش یه دانشگاه مجازیه...

اما حالا...

آمار بازدیدهای روزانه ام فقط از سایت گوگل یهو از چند هزار بازدید رسیده به صفر!!!!

 

 

پاسخ :

فکر نمیکردم یه روز دیدن صفحه جستجوی گوگل برام آرزو بشه 😐😐😐 چقدر گوگل ازم غلط املایی گرفت 😐 یادش بخیر.

باستان شناس اینده
۳۰ آبان ۹۸ , ۲۱:۴۸

برای ثبت نام بلاگ حتما باید ایمیل باشه؟ حوصلم خیلی سر رفته وبلاگمم نمیتونم بهش دسترسی داشته باشم نت داخلی هم ک  هیچی نداره جز سایت دانشگاه و خبرگذاری و بانک

پاسخ :

بله 
تا جایی که میدونم.
باستان شناس اینده
۳۰ آبان ۹۸ , ۲۱:۳۰

سلام دقیقا همین مدلیم و داریم میشیم گویا

خیلی دلم گرفته.... شده همان قضیه اش نخورده و دهن سوخته

کلی تحقیق و کارام مونده:( زودتر وصل بشه به بلاگ بپیوندم

پاسخ :

اسیر شدیم از دستشون😞
ناصر دوستعلی
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۷

بدک هم نیست 

 

:)

پاسخ :

😐😐😐😐😐
Mosafer ..
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۶:۲۲

منم همینطور. فرقش اینه که ما نظاممون کومونیستی نیست.

پاسخ :

😊
ناشناس
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۴۴

زندگی در کره شمالی ام ارزوست

پاسخ :

شنیدم امروز قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در بعضی مناطق هرمزگان، کرمانشاه، مرکزی، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده و شبکه‌های پیام‌رسان خارجی نظیر "واتس آپ" و "اینستاگرام" نیز در دسترس قرار گرفته‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
واسه ما که از اینترنت سیم کارتمون استفاده میکنیم انگار هنوز خبری نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دختری که دوست داشت خدا باشد

دختری که دوست داشت خدا باشد

ایون تاک : چیکار میکنی؟
گوبلین : منتظر تو بودم
ایون تاک: از کی؟
گوبلین: همه جا پا به پات بودم .هرجا پا گذاشتی. هر جا رفتی...

دیالوگ سریال کره ای گوبلین
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan