دلهره های دلِ پاک و ساده...

 

کاش  من  در زمان یکی از  پیغمبرها  بودم.

جلوی پایش زانو‌ می زدم و  رازم  را می گفتم.

 

+ شرق بنفشه٫شهریار مندنی پور

+ عنوان : آهنگ ِغروب ٫سیاوش قمیشی

 

 

 

 

۱۶:۰۱
شاید باستان شناس ..
۰۳ آذر ۹۸ , ۱۲:۱۱

اره دقیقا ولی فکر میکنم بخاطر قطعی اپراتور ها از سیستم نت بوده این اتفاق

پاسخ :

شاید باستان شناس ..
۰۳ آذر ۹۸ , ۱۱:۳۸

امروز 7 تا پیامش باهم اومد یهویی همشون ارسال شد

پاسخ :

 آره 😂 کاش زودتر به بیان اعتراض میکردیم.

باستان شناس اینده
۰۳ آذر ۹۸ , ۰۰:۴۹

عجیبه شاید اپراتورش دسترسی به نت نداره در واقع شاید هنوز پورتش بسته هست

پاسخ :

نمیدونم
اسیر شدیم از دستشونا
باستان شناس اینده
۰۲ آذر ۹۸ , ۲۳:۰۹

بالاخره وصل شددددددددددد ولی پیام ثبت نام این وبلاگ در بیان نیومددد هنوز بعد 36 ساعت

پاسخ :

نت ما که هنوز وصل نشده
نمیدونم چرا کد تأیید شماره همراه برای پست پیامکی هم نمیاد.
سامان .الف
۰۲ آذر ۹۸ , ۲۰:۴۲

خیلی سال پیش مومیا و عسل و شرق بنفشه را خواندم

دوست دارم باز روزی به سراغ کتاب های مندنی پور بروم

پاسخ :

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دختری که دوست داشت خدا باشد

دختری که دوست داشت خدا باشد

ایون تاک : چیکار میکنی؟
گوبلین : منتظر تو بودم
ایون تاک: از کی؟
گوبلین: همه جا پا به پات بودم .هرجا پا گذاشتی. هر جا رفتی...

دیالوگ سریال کره ای گوبلین
نویسندگان
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan